Step 1

1) Nastavenie vlastných dimenzií

Export hodnotení návštevníkov zo systému Phoenix do Google Ads účtu prebieha pomocou vlastných dimenzií cez prepojený Google Analytics účet.

  • Vo Vašom Google Analytics konte vyberte účet k danej stránke
  • Vľavo dole vyberte Správca (ikona ozubeného kolesa)
  • V strednom stĺpci vyberte Vlastné definície a následne Vlastné dimenzie
  • Kliknite na +NOVÁ VLASTNÁ DIMENZIA
  • Pre rozsah nastavte Používateľ
  • Potvrďte tlačidlami Vytvoriť a Hotovo
  • Pre cielenie podľa záujmu návštevníkov postup opakujte pre druhú dimenziu, nazvite ju interest_score
Step 2

2) Prepojenie s cieľovým Google Ads účtom

Pokiaľ ešte nemáte prepojený Google Analytics účet s Google Ads účtom pre Vaše reklamy, urobte tak teraz:

  • V strednom stĺpci menu Správca vyberte Prepojenie účtu Google Ads
  • Zakliknite cieľový účet
  • Potvrďte tlačidlom Pokračovať
  • Prepojenie pre Všetky údaje webových stránok zmeňte kliknutím na ZAP.
  • Uložte tlačidlom Prepojiť účty
Step 1

3) Vytváranie publík

V tejto chvíli sú výsledky systému Phoenix v reálnom čase exportované do Vášho Google Analytics účtu. Posledným krokom je vytvorenie publík.

  • V strednom stĺpci menu Správca vyberte Definície publika a následne publiká
  • Pokiaľ ste v danom Google Analytics účte ešte žiadne publikum nevytvárali, prvé publikum musíte vytvoriť predvolené so všetkými návštevníkmi
  • Ak sa vytváranie nového publika nespustilo automaticky, začnite kliknutím na +NOVÉ PUBLIKUM
  • Pod Definovanie publika kliknite na tlačidlo Vytvoriť nové
  • Vľavo vyberte Podmienky
  • Pri slove Filter zmeňte Relácie na Používatelia
  • Výber Akcia udalosti zmeňte na smart_audience (pod Vlastné dimenzie)
  • Do textového poľa za obsahuje vpíšte 1
  • Pod týmto poľom kliknite na tlačidlo A
  • Akcia udalosti v novomm riadku zmeňte na smart_audience, podmienku na neobsahuje a vpíšte hodnotu 0
  • Potvrďte tlačidlom použiť
  • V prípade nízkej návštevnosti stránky navýšte trvanie členstva
  • Publikum pomenujte a pokračujte tlačidlom Ďalší krok
  • Ako cieľ vyberte okrem tohoto účtu Google Analytics aj reklamný účet ktorý ste prepojili v kroku 2
Step 2

4) Vlastné publiká podľa záujmu návštevníka

Druhá vlastná dimenzia systému Phoenix segmentuje ľudí do 20 skupín podľa stúpajúceho záujmu

  • Začnite s vytváraním publika ako v kroku 2. (Definovanie publika => Vytvoriť nové)
  • Pod Definovanie publika kliknite na tlačidlo Vytvoriť nové
  • Vľavo vyberte Podmienky
  • Pri slove Filter zmeňte Relácie na Používatelia
  • Výber Akcia udalosti zmeňte na interest_score (pod Vlastné dimenzie)
  • Podmienku obsahuje zmeňte na patrí medzi
  • Do textového poľa vpíšte novým riadkom oddelené hodnoty záujmu, teda čísla 0 - 19, kde 0 je záujem 0-4.99%, 1 záujem 5-9.99% atď. Pre publikum z horných 30% teda vyberte hodnoty 1419
  • Pomenujte publikum, nastavte ciele a uložte

Publiká sa týmto objavia vo Vašom Google Ads účte a po dosiahnutí dostatočného počtu ľudí budú dostupné pre cielenie reklamy.

Step 1

1) Výber cieľového pixelu

  • Vo Vašom účte Facebook Business Manager vyberte Pixely pod nadpisom Events Manager
  • Nájdite pixel z príslušnej stránky a kliknite v jeho vpravom hornom rohu na tlačidlo podrobnosti
Step 2

2) Vytváranie publík

  • V pravom hornom rohu kliknite na Vytvoriť publikum a vyberte Custom audience (pre získanie nových podobných návštevníkov zvoľte Lookalike audience)
  • Vyberte cieľový účet
  • Potvrďte tlačidlom Ďalej
  • Ako zdroj informácií vyberte dlData ( po kliknutí na ​All website visitors​ )
  • Nižšie kliknite na odkaz Refine by a zvoľte prvú možnosť URL/Parameter
  • Namiesto URL​ zvoľte ​smart_audience
  • Do prázdneho poľa pre hodnotu vpíšte 1
  • Kliknite na and also
  • Namiesto URL​ zvoľte ​smart_audience
  • Podmienku (obsahuje) zmeňte na neobsahuje
  • Do prázdneho poľa vpíšte 0
  • Publikum pomenujte a uložte
Step 1

3) Vlastné publiká podľa záujmu návštevníka

  • Začnite vytváranie publika ako v kroku 2
  • Pri Refine bynamiesto URL však zvoľte score
  • Nastavte znamienko a hodnotu záujmu (číslo 0 - 19, kde 0 je záujem 0-4.99%, 1 záujem 5-9.99% atď). Pre záujem >50% je teda znamienko greater than (>) a hodnota 9
  • Publikum pomenujte a uložte

Publiká sa týmto objavia vo Vašom Facebook Business Manager účte a po dosiahnutí dostatočného počtu ľudí budú dostupné pre cielenie reklamy.

O zaslanie návodov pre integrácie s Phoenix API nás môžte požiadať emailom.

x
Táto stránka používa súbory cookies. Čítať viac Súhlasím